Solig eftermiddag

För en gång skull var det lugnt på jobbet på en lördag och jag var klar i god tid innan ett. Efter jobbet åkte jag till Ribban och låg och halvsov i gräset. Sedan blev det beachvolley vid Västra hamnen med Lillis, Oliw, Björne, John, Irre, Jessica och Rise. Från början var det nästan för varmt och vi såg senare att det hade varit 30 grader vid fyra. Det tog ett tag innan vi kom in i spelet, men efterhand blev det stundtals ganska bra spel. Efter två timmar gav vi upp. Ganska trötta, törstiga, svettiga och en del hade ömmande delar. Vi tog sedan ett dopp i djuphavsbadet. Kallt när man hoppade i, men sen var det riktigt härligt. Så här borde alla sommarkvällar vara! Nu ska jag slappa i soffan framför tv:n och gå och lägga mig tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0