EM-guld till Spanien!

Dagen började med egen match mot Husie DIF, skriver om den sen. Tyvärr var vi inte bra och de hade några duktiga spelare framför allt deras målvakt. Det blev förlust med 2-0. Efter matchen åkte jag direkt till Sandby och dömde oldboys. När matchen var klar, hade bussen precis gått till Lund. Det fick bli inlines, trots att mina ben hellre ville vila. Eftersom de var försenade med asfalteringen, kunde jag inte åka raka vägen. Men jag hann prova en bit och det är inte sista gången jag åker där!:) Väl hemma fick jag snabba mig, för att hinna till Mange och Jens. Missade bara några minuter i början av finalen. Tyskarna började bäst, men sen visade Spanien hur fotboll ska spelas. Torres avgör matchen från inget läge alls. Riktigt skönt att tyskarna inte vann.;) Min tippning artade sig på slutet. Det borde ge många pluspoäng att tippa rätt segrare från början!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0