Gårdagen

Dagen började med att jag fick gjort mer vettigt än vad jag har gjort på flera veckor innan. På eftermiddagen tog jag sen mina inlines och åkte till Sandby. Det blev midsommarmat med mamma, pappa och min bror. På kvällen blev det fotboll på plan B. Först lite trixningar, trick, skott och annat. Tozz och jag satte nytt nickrekord, 90 stycken. Nästa mål är 100! Sedan spelade vi tre mot tre. Jag, Mackan och Mange mot Tozz, Jens och Dennis. De fick en massa tur mål och gav sedan upp i ledningen, annars hade vi lätt vunnit!;) På kvällen blev det sen Holland - Ryssland hos Mackan. Ryssland imponerar riktigt på mig och det känns som de kan gå hela vägen. De lär vilja ha revansch på Spanien i semin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0