Helgen

I lördags blev det jobb längre än planerat, så det var tur att det inte var någon match. På kvällen var Ida, Johanna, Maria och Louise här. Vi grillade och satt ute och åt. Mysigt. På kvällen satt vi inne åt lite gott, blandade drinkar och sen blev det Stortorget för de flesta.
 

Igår var jag i Malmö och dömde Backarnas FF - Kvarnby IK i DJ Södra. Det var en tuff match mellan två bra lag i värmen. Efter matchen åkte jag och Anneli till Lomma. Det var helt smockat med folk. Stor skillnad mot i onsdags och torsdags, då det nästan var helt tomt. Det var riktigt skönt. Vi tog ett snabb dopp och vattnet börjar bli betydligt skönare. Vi åkte sen hem för att se lite av fotbollen och handbollen. Ida kom sen och vi grillade.
 
I onsdags och i söndags

Idag ska jag och Ida till stranden. Får se var vi hamnar. Ikväll ska jag döma en match igen. Södra Sandby IF - Torna Hällestads IF i DJ Norra. Det kommer en domarkontrollant, så jag får säkert lite tips på vad jag ska förbättra, göra annorlunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0