Sommar

Ida stannade kvar här nere idag också. Inte fel att vara ledig alla måndagar hela sommaren. Vi köpte med oss mat och åkte till Bjärred. Riktigt skönt! Det var inte alls så mycket folk. Först doppade vi oss bara i kanten. Efter att vi hade varit uppe och köpt glass, gick vi ut på bryggan och badade. Det var säkert 20 grader i vattnet. Det var en klass från Bjärred som hade sin idrottlektion där och vi fick låna en frisbee. Ida "föll" direkt för idrottsläraren. Alla verkade gilla honom och honom skulle nog alla vilja ha!

Ida gör Tomas avundsjuk...

På kvällen åkte jag till Sandby och dömde damjuniorer. Matchen var ganska lugn och det var fortfarande varmt. Sandby vann efter två sena mål. Det var en domarkontrollant där och tittade på mig. Han berättade vad jag gjorde bra och vad jag kunde tänka på. Bra att höra från en som har dömt mycket, vad jag kan göra bättre! Efter matchen var jag inne och tog ett dopp på Sandbybadet med Olle, Björne och Lillis, som precis hade tränat klart.
 

Sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0