Asfalt!

Idag när jag var ute och joggade lite på Hardebergaspåret, såg jag de första spåren av att det ska bli asfalt. Det är nog ett av de bästa besluten politikerna har fattat. Vilken debatt det varit om det, men jag är helt positiv. Kommer vara så skönt när jag ska ta mina inlines och åka till Sandby. Kommer inte behöva åka värsta omvägen om sparta och utmarksvägen och jag slipper åka på vägar, där man måste ha koll på bilar och lastbilar. Dessutom finns det inte mycket härligare än att åka på ny asfalt. Kommer gå fort från att man kommer in till Lund och hem till mig!:) Kanske något för Milan eller Tozz som har svårt med att använda bromsen..;)

Kommentarer
Postat av: en av dom som bromsar på andra sätt;)

haha lätt att ja e på!!=) kan du lära mig ett bättre sätt att bromsa på än att slänga mig in i buskar då? lite jobbigt att använda mitt sätt om där inte finns nåra buskar;)

2008-03-26 @ 07:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0