Degeberga imorgon

Ska bli riktigt skoj med träningsläger i helgen! Vädret verkar inte bli det bästa, hade hellre haft varmare och enbart sol. Platsen är väl heller inte den mest exotiska. Men träningsläger jag har varit på hittills, har aldrig lyckats att bli misslyckade, så jag har goda förhoppningar även på detta. Tyvärr är min förkylning inte bättre, men jag var och köpte nässpray på vägen hem från jobbet idag. Finns inte mycket bättre när man är förkyld! Har precis tvättat alla mina smutsiga träningskläder, så får väl börja packa nu.

På lördag eftermiddag (?) ska vi möta Löberöd, som också är på träningsläger i Degeberga. Ska bli revansch, för det var det enda laget som slog Hardeberga i serien förra säsongen. De har startat säsongen lovande och blir nog en kandidat till seriesegern i fyran. 0-0 mot Skillinge och resten segrar. Kanske dags för första förlusten nu?!?;)

Kommentarer
Postat av: Linafina

Dåligt med updates nuförtiden... ;-)

2008-04-01 @ 16:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0