Melodifestival

Missade Andra chansen igår, får se om jag hinner se den i veckan. Sibel tog den ena platsen i finalen, genom att slå ut E-type och The Poodles och sen vinna över Ola. Den andra platsen tog Nordman, då han först slog ut Johnson & Häggkvist och sen Suzzie Tapper. Det var inte de två jag tyckte skulle gå vidare. Sibel har en riktigt bra röst, men Olas låt hade jag hellre sett i finalen. Nordman är inte min favorit, men den är bättre än vad hans låtar brukar vara.

Finalen i år känns helt oviss. Det är många som har chans att vinna. Jag tror att Sanna Nielsen och Charlotte Perrelli ligger bäst till, men det kan lika bra bli en skräll. Ska bli skoj att se hur svenska folket röstar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0