Fredag

Efter att ha jobbat i Genarp idag, åkte jag in till Malmö. Jag skulle döma Lilla Torg - Kvarnby i juniorserien. Först blev det inlines längs ribban och in i Västa hamnen. Supermysigt i det fina vädret. Matchen var ganska lugn och Kvarnby hade stundtals riktigt bra spel. Det slutade 6-0 till Kvarnby. Hanna kom och spanade lite på mig eller om det var lagen hon ville lära sig lite av inför morgondagens match mot LdB.

När jag kom hem kollade jag lite på Talang. Jag säger bara Zara Larsson. Så söt och grymt duktig. Jonglören var väl inte heller så dålig.

Imorgon blir det fullt upp. Jobb, match mot Vången, lite mer jobb. Sen hade jag tänkt kolla på LdB - Sandby om jag hinner och på kvällen blir det grillning hos Höst!

Nu hade jag tänkt se lite hockey innan jag somnar...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad händer med referatet? Jag missade ju matchen...

2008-05-18 @ 20:23:36
URL: http://jennysbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0