Ingen match imorgon

Vi hade precis fått ihop lag och då är det istället Sösdala som inte har folk. Vet inte om den ska spelas senare istället...

Ikväll har jag dömt damjuniorer, Eriksfält - Gislöv. Mitt under andra halvlek hände något som jag själv aldrig varit med om under alla år jag har spelat. Helt plötsligt började det spruta vatten på ena sidan. Som tur var var spelet på den andra sidan, men målvakten blev lite blöt. Matchen fick avbrytas i en kvart. Vaktmästaren fick komma dit och stänga av vattnet. Under tiden hann de flesta barnen och en hel del av spelarna bli genomvåta i vattenspridarna.

Zara Larsson vann Talang 2008. Att en sådan liten kropp kan ha en sådan röst är riktigt häftigt.

Sverige klarade efter en spännande match, 22-22 mot Polen. OS-kvalet fortsätter imorgon och på söndag mot Argentina och Island. Det hade varit riktigt kul med två svenska lag i OS-handbollen!

Imorgon kommer Ida, Johanna och några till hit. Vi ska grilla och det ska bli riktigt härligt! Vädret är kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0