Lördag

Imorgon blir det fullt upp. Först jobb. Sen hinner jag förhoppningsvis kolla lite på herrarna, innan vi samlas. Match mot Borgeby. Hoppas vi kan spela som i andra halvlek mot LB07. Tror vi på det vi gör, är vi bra! Efter matchen ska jag till Tozz. Hon fyller 19 och har fest med eurovision. Det ska bli riktigt skoj!

Nu är det dags att jag ska gå om både Ida och Tomas i tippningen. Hittills ligger jag sist på 13 poäng, Ida har 14 och Tomas leder med 15. Här kommer finalresultatet, men jag hoppas så klart att Sverige vinner. Annars gillar jag Bosnien-Hercegovina och Frankrike bäst! Heja Perrelli!!!

1. Ukraina
2. Sverige
3. Ryssland
4. Serbien
5. Grekland 
6. Bosnien-Hercegovina
7. Finland
8. Turkiet
9. Armenien
10. Frankrike
11. Lettland
12. Georgien
13. Israel
14. Norge
15. Rumänien
16. Danmark
17. Azerbajdzjan
18. Albanien
19. Island
20. Portugal
21. Spanien
22. Kroatien
23. Storbritannien
24. Polen
25. Tyskland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0