Match på lördag!:)

Jag gillar mitt jobb eller framför allt chefen. När jag tog det i mars, trodde jag att jag skulle missa flera matcher. Riktigt tråkigt för det är ju matcherna som är roligast, men samtidigt behöver man tjäna pengar. Först var det inga problem att jag började tidigare och därmed kunde vara med på matchen mot t.ex. Skillinge. Då var det bara en match kvar. BK Vången borta kl. 11.00. Funkade ju inte alls med mitt jobb på lördagarna. Det störiga var att Skånemejerierna ligger nästan granne med planen i Oxie. Nu har jag lyckats fixa så att jag kan vara med på den också!:) En liten längre paus bara. Fast jag vill bara vara med om en vinst, annars blir det så trist att åka tillbaka och jobba!;)


Kommentarer
Postat av: Linafina

Tjohoo! Bra jobbat hälsar Lina från Italien! :-)

2008-05-14 @ 17:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0