Jobb

Har börjat jobba på ALcontrol innan det var meningen att jag skulle göra det. 12-20 varje dag + att man aldrig slutar i tid. Fullt upp hela dagarna och mycket nytt att lära sig. Tyvärr hinner jag inte träna. Får väl försöka förhandla fram någon bra lösning sen, men känner inte att jag kan ta det första veckan. Har knappt rört mig på hela veckan, så jag får väl ta en joggingtur innan jag blir helt slö. Gillar egentligen inte att göra det på förmiddagen, men jag har väl inget val... Kan inte springa mitt i natten. Hoppas Jenny och alla ni andra som vill veta vad vi gör på träningarna, står ut med att jag inte uppdatera er... Jenny borde väl snart kunna komma och träna själv..;)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej!

Hur är det på jobbet då? Roliga du jobbar med och allt runt omkring?

Kan tänka mig att det är rätt bra att du inte kan träna nu så att du äntligen kan få vila upp dig från vår springtur här nere!

Kram

2008-11-20 @ 10:18:39
Postat av: Helena

Jo, det är bra på jobbet. Alla verkar trevliga. Än så länge har jag inte hunnit lära mig så mycket, men det kommer väl med tiden. Har ju bara jobbat tre dagar.



Springtur och springtur, var ju mer som ett maraton. Det sitter fortfarande i. Har knappt kunnat gå sen dess. Haha. Fast det kan ha varit ganska bra att vila den här veckan, för jag är inte helt frisk. Rösten är i alla fall tillbaka, som tur är!:)



Kram

2008-11-20 @ 10:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0