Tisdag kväll

Efter många om och men och jag ska bara sova lite till, tog vi oss ut på en liten joggingrunda. Från början gick det i snigelfart och Anneli ojade sig som aldrig förr. Anneli visade en mysig runda hon "brukade" springa. Inte för att man såg så mycket, men jag kan tänka mig att det var fint. Farten blev högre och högre och efter ett tag var det även jobbigt för mig. Speciellt i slutet när vi skulle tillbaka uppför alla gatorna. Min syster orkar mycket mer än vad hon tror, det gäller bara att lura henne att springa fortare!:)

Det var fullt på suchi-resturangen vi hade tänkt att äta på, så det blev ett pastaställe. Riktigt gott och jag var väldigt hungrig efter allt jag hade gjort på dagen. Till efterrätt åt vi supergod choklad mousse!

På kvällen somnade jag till Stepbrothers...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0