Små marginaler och ont överallt

Tyvärr blev det inga poäng idag. Kick vinner med 1-0. Sjukt störigt. De sätter en straff, som Emma är på och vi missar en (stolpe ut). Själv var jag sjukt sugen på att slå straffen, som alltid. Förstår inte riktigt det här med att man inte kan slå den om man själv har blivit fälld. För mig känns det i alla fall inte någon skillnad. Kick har något fler chanser, men själv får jag ett friläge i slutsekunderna. Jag skjuter rakt på målvakten, där får man bara inte missa. Så skyll på mig att det inte blev en poäng.:(

En tråkig sak till, är sättet Kick spelar på. De går in riktigt fult i alla närkamper. Dubbar, knän, armar eller vad som helst för att stoppa motståndarna. Ibland träffar de bollen först, men det betyder inte att man kan gå vårdslöst in. Själv kommer jag nog inte kunna gå imorgon. Har ont i hela kroppen. Dubbmärken på fötterna och knäna och en stor lårkaka på högerlåret. Ska döma en match, så får se om jag kommer längre än mittcirkeln. Många av Kick-spelarna är riktigt bra fotbollsspelare med riktigt bra teknik, så de hade inte behövt spela på det sättet de gör...

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är inte ditt fel att vi förlorade. Jag kunde lika bra räddat straffen med idag var det inte vår dag. Vi kommer igen till nästa match :)

2009-04-18 @ 21:35:43
Postat av: Olinda

Ingen av er ska ta er på förlusten,vi spelar som ett lag och det är hela lagets ansvar.

2009-04-19 @ 09:46:50
Postat av: Helena

Lätt att vi ska. Fortsätter du spela så bra, så kommer vi ta många poäng!!!

2009-04-19 @ 09:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0