GOD JUL!

Fullt upp som vanligt!

I måndags var jag riktigt effektiv och lyckades handla alla mina julklappar.

I tisdags var jag och Anneli i Skrylle och åkte 4 km längdåkning. Som vanligt missbedömde Anneli sin förmåga. Kul att åka och bra glid!

Igår vaknade jag konstigt nog redan kl 11. Jag hann slå in alla julklappar och sova lite sen på kvällen. Nu ska jag snart hem. Har haft lugnt på jobbet i natt och mest ätit Aladdin!:)

Hoppas alla får en riktigt mysig julafton! Själv blir det fler än vanligt för mig på julen. Min moster och mina kusiner kommer. Vi brukar bara vara familjen plus farfar när han levde. Det blir säkert bra det här också! GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0