Söndag

Idag har jag dammsugat, tvättat och lite annat som är bra att göra ibland. Jag har även hunnit med att kolla på lite skidor, handboll och fotboll.

Ikväll har Tozz och Bumbi varit på besök. Kul att träffa båda. Tozz träffar jag alldeles för sällan. Tycker det bör bli ändring på det. Bumbi har varit i Kanada länge och kom hem för en vecka sen. Tozz skadade tyvärr knät i matchen mot Borgeby igår. Tråkigt! Vill ju att hon ska vara skadefri, för då är hon grym. Matchen vann Sandby med 1-0, efter mål av Louise. Det lät som det hade varit en jämn match. Tidigt att börja med träningsmatcher nu. Själv börjar vi först om en månad.

Jag bjöd på pasta och kycklingwok. Vi kollade på en film, som jag redan har glömt namnet på. Den var lite skum i början, men efter ett tag hängde jag med i det mesta. För en gång skull var det inte jag som somnade, utan de andra två. Tror jag hade en lugnare kväll igår, så de behövde nog ta igen lite sömn.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0