Sport!!

Jag älskar att titta på den mesta sporten. Tyvärr har jag jobbat så mycket nu de sista månaderna, så att jag inte har hunnit se på någonting nästan. Måste bli bättring på det. Man blir glad av att se sport. Speciellt när det går bra för svenskar, det laget man hejar på eller helt enkelt bara grymma idrottsprestationer. Sitter och kollar på idrottsgalan från igår. Helt rätt att Charlotte Kalla fick Jerringpriset. Man får rysningar av att se hur hon åker uppför i slalombacken, när Kuitunen nästan stod stilla.

Imorgon har jag bestämt mig för att se handbollen. Har missat de tidigare matcherna. Kul att svenska herrlandslaget verkar vara på gång igen. Handboll är verkligen en underhållande tv-sport. Det lär väl bli en utklassningsseger imorgon, men det kommer nog någon rysare senare i turneringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0