Träning i Dalby

Igår hade vi helplan på konstgräset i Dalby. 21 stycken hade tagit sig dit. Det blåste lite kallt, innan man fått upp värmen. Vi började med en passningsövning och körde två olika varianter. Vår grupp fick stundtals till det riktigt bra. Vi fortsatte med en skottövning. En långboll upp till en på mittplan, som spelade vidare till en på kanten. Kantspelaren väggade med spelaren i mitten och gick på avslut. Riktigt rolig övning, fast mina skott gick allt annat än in i mål. Lyckades dock sätta sista. Stolpe in och det var verkligen på tiden. Sedan spelade vi på stor plan. Mycket bättre spel än i helgen. Själv fick jag några frilägen och lyckades sätta några bollar på Camilla. Vi startade bäst, men efterhand spelade det andra laget upp sig och skapade chanser och gjorde även mål. Louise avslutade spelet med att göra mål för oss. Många klagade över tunga ben. Själv kände jag mig väldigt pigg, men kan ju ha berott på att jag missat de två sista träningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0