Träning igen

Träning i inte allt för bra väder. Blåst, stundtals regn och lite åska. Vi var fler än i onsdags. Vi började med trianglarna. Först fram, sida, fram och sen bara sida på alla övningar. Passningar, volley (bredsida och vrist), nick och sen passningar igen. Jag körde med Jörgen och fick springa hela tiden. Fast springa var nog att ta i, snarare jogga. Vi hade sen passningsövning i en större triangel. Därefter var det 15-15 i några minuter. Träningen avslutades med spel. Själv var jag med på plan, men jag hjälpte nog mer motståndarnas lag än mitt eget. Det andra laget spelade bra och de andra i mitt lag fick kämpa för att hjälpa Emma. Framför allt Olinda var överallt och störde.

På söndag blir det match mot Vången kl 13, efter en del turer om det skulle bli eller inte. Vi har samma lag som sist, förutom Louise som har åkt till Norge. Jag hoppas på mindre blåst än var det var mot Råå, så vi kan få i gång bra spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0