Mycket jobb

Igår på förmiddagen hann jag med ett pass på friskis. Cirkelfys. 10 stationer med varierande övningar. Många av dem hade jag aldrig gjort tidigare. Riktigt skoj!

Idag har jag lämnat in min nya cykel på service, så nu hoppas jag att den är ännu snabbare när jag hämtar den.

Imorgon har jag bytt jobbtider, för att kunna vara med på dm-matchen. Tyvärr är det många a-lagsspelare som inte kan. Vi får se till att kämpa ner Eskilsminne ändå!

Nästa vecka har jag egentligen frivecka, men eftersom en jag jobbar med är fast i Thailand så kanske det blir jobb ändå. Jag hoppas att askan försvinner, så att jag kan träffa Anneli som ska komma ner från Stockholm i helgen och det hade inte varit fel att vara ledig nästa vecka!:)

Kommentarer
Postat av: tilda

haha ja, det var i omklädningsrummet, jäklar vad varmt det var!! har fortfarande ett märke men det gör inte så ont. uschdå, låter inte som någon höjdare!

2010-04-21 @ 18:25:07
URL: http://tildaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0