Uselt!

Idag blev det förlust mot Köpingebro IF med 7-4. Riktigt dåligt! Tråkigt att spela när det inte fungerar. Var och en kämpar och gör sitt bästa, men som lag är det en katastrof under stora delar av matchen. Vi hittar inte rätt i våra positioner och hjälper inte varandra. Det är alldeles för stora ytor på mitten, som vi inte lyckas täcka. Köpingebro får göra alldeles för enkla mål. Vid flera av målen tappar vi redan uppe i anfallet och sen hela vägen ner. Köpingebro var inte bra, bara det att vi var sämre. Vi måste försöka hitta vårt spel och spela upp oss betydligt. Förra säsongen hade vi enkelt slagit både Höllviken och Köpingebro. Nu har vi släppt in tio mål på två matcher. Förra året hade vi bara släppt in nio på de sex första matcherna. Till helgen möter vi Sjöbo som jag tror kommer vara ett topplag när säsongen är slut. Det tror jag varken Köpingebro eller Höllviken kommer att vara.

Själv kändes det ok under första, men andra var en katastrof. Jag hade ingen aning var jag skulle vara. Rörde knappt bollen och när den väl kom så tappade jag den. Ont överallt, men mest på mitt knä. Känns som jag har fått en extra knäskål. Det var det enda jag lyckades med idag. Att få blåmärken. Det var väl då man skulle vara nöjd?!? Var det inte det Andreas sa innan matchen? Nä, nu hoppas jag att det blir roligare i fortsättningen. Känns det så här så är jag inte sugen på att spela.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är inte ensam om att inte vara sugen på att spela fotboll.

2010-04-17 @ 19:10:16
Postat av: Emma

Om jag bara kunde hjälpt er idag :(

2010-04-17 @ 20:16:35
URL: http://910525.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0