Onsdag

Det blev en tur med Anneli och Oskar till Möllan i trafikkaoset. De provade att äta iransk mat, men jag hade precis ätit frukost så jag var inte hungrig. Betyget var sådär och de rekommenderade inte stället! Vi var sen på Friluftsvaror. Anneli kollade på skidor, jag på skidställ, men det var bara Oskar som slog till och köpte en jacka och ett par handskar. På kvällen var jag och Beckis och åkte skidor på Bulltofta. Det var riktigt kallt och mina fötter förfrös nästan. Vi hade tänkt åka 1,8 km, men hamnade fel i mörkret så det blev den långa banan (6,4 km). Förutom att det var väldigt mörkt och jag borde tagit med Jimmys pannlampa, så gick åkningen bra. Spåren var helt ok. Vi åkte på bra. Jag borde verkligen åka mer, när man har chansen här nere. Själv är jag också sugen på nya skidor. Får se om jag slår till nästa år! Kul att åka med någon, så man kan snacka under tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0