Fotboll!

Skönt att äntligen sova ut! Jag åkte till Ribban mitt på dagen och vid två var det dags för fotboll med Lars, Dress och en massa andra killar. Det dök upp ett annat gäng som också ville spela, så vi mötte dem. Inte direkt VM-spel, men stundtals riktigt kul och väldigt svettigt. Lars skulle sen se MFF med Rikard och Sofie och jag bestämde mig för att det var dags att äntligen utnyttja mitt domarkort. Ett skönt dopp i havet för att få bort svetten och sen cyklade jag för att se matchen. MFF var inte bra. De hade ganska mycket boll, men slarvade ofta. Moustafa El Kabir vilken spelare. Riktigt snygga mål! Han kommer nog inte vara kvar i Mjällby så länge till.

På kvällen blev det mat i Sandby och så han jag träffa Vivi igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0