Kajak

Onsdag och sista dagen i Stockholm. Det var molnigt på förmiddagen och jag bestämde mig för att springa milen igen. Ingen håll, men jag hamnade lite fel och det blev en jobbig tur upp och ner för klipphällarna. Solen kom också fram, så det var riktigt varmt.

På kvällen var det dags för kajak. Oskar visade oss ett uthyrningsställe. Vi hyrde en tvåmannakajak i Brunnsviken. En timme var vi ute och paddlade. Riktigt härligt! Kanske inte den bästa tekniken, men vi välte inte. Mysigt område vid Hagaparken. Det blir fler kajakturer!

 

AnneliJag tar i...Fin utsikt!Jag lägger till vid brygganEn får paddla, medan den andra vilar...Ombytta roller...FrammeJag är ute på en liten egen tur

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0