Sista gruppspelsdagen

Gårdagen bestod av skrällar och bara en poäng för mig. 30 poäng. Kul att Slovakien vann. Helt rättvist. Italien vaknade bara till lite i slutet. Holland vann enkelt sin grupp och får nu möta Slovakien. Paraguay var det bästa laget i den andra gruppen och möter Japan. Japan är för mig en överraskning, men de var bra. Snygga frisparkar och snabbt passningsspel. Tror Paraguay får passa sig. Holland tippade jag som etta och Paraguy som två, så bara två rätt på de som gick vidare i de grupperna. Paraguay på fel plats dessutom.

Midsommaraftons tips:

Portugal - Brasilien 2-2

Nordkorea - Elfenbenskusten 1-3

Chile - Spanien 1-3

Schweiz - Honduras 1-1

Till skillnad från en del andra favoriter som åkt ut, så vill jag inte det ska hända idag. Brasilien är redan klara och Portugal ska inte kunna missa slutspel. Helst vill jag att Spanien och Chile ska gå vidare båda två, men det kan bli svårt för jag tror Schweiz kommer vinna mot Honduras. Får se om jag kan gå ifrån och titta på fotboll i Åkarp!

Hoppas alla får en trevlig midsommarafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0