VM

Två nya poäng och jag är uppe i 13. Argentina vinst och riktigt roligt spel. Grekland - Nigeria blev en spännande match. Duktig målvakt i Nigeria och de borde ha satt sitt öppna mål. Hade inte nigerianen sparkat ner greken, kanske jag hade tippat rätt. Innan utvisningen var Nigeria bättre. Mexiko slog Frankrike i sista. Precis som jag hoppats och tippat på. Tyvärr gjorde de ett mål för mycket. Nu blir det tips för några dagar framåt. Det blir Vätternrundan för mig och jag vet inte riktigt när jag har tid för bloggen igen...

Dagens tips:

Tyskland - Serbien 1-0

Slovenien - USA 0-2

England - Algeriet 2-0

Morgondagens tips:

Holland - Japan 3-0

Ghana - Australien 1-0

Kamerun - Danmark 2-1

Söndagens tips:

Slovakien - Paraguay 1-2

Italien - Nya Zeeland 4-0

Brasilien - Elfenbenskusten 3-2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0