Dåligt med träning...

Jag och Jimmy har tänkt gå och träna på Friskis varje dag den här veckan, men har inte kommit iväg mer än i onsdags. Jimmy tränar judo på måndagar och onsdagar. Själv har jag inte kunnat träna fotboll på onsdagarna, eftersom jag jobbar natt. Cirkelfysen var kul och jobbig som vanligt. Imorgon är det tänkt att bli ett pass cirkelgym!

Just nu är jag inte så sugen på att spela fotboll. Inneträningarna har varit roliga och jag har egentligen ingenting emot att träna ute, trots att vädret inte varit det bästa. Under hösten kändes det mest som fotbollen tog tid och det var jobbigt att köra dit. Att vi var så få på träningarna gjorde ju inte saken bättre, trots att Rickard alltid hade roliga träningar. Mitt jobb och dömningen har gjort att jag inte alltid kan träna, som jag gjort tidigare, men jag har inte missat en match sen serien började. Hade fler prioriterat fotbollen, hade vi kommit högre upp i tabellen. Klart att det är upp till var och en hur mycket man vill spela, men man är ändå ett lag. Jag har haft lite tankar på att det hade varit kul att spela i division 2 igen, men problemet är att jag dömer där. Högre tempo på träningarna och spelare som prioriterar fotbollen mer. Nä, får väl se hur det blir med Claudio. Han verkar få med sig en del tjejer, vilket är kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0