Träning i Revinge

Vi var inte lika många som vi brukar vara på inneträningarna. Det var bara Tilda, Malin och jag från "Växjö-truppen". Vi som är tillräckligt vältränade:). Vi körde en passningsövning som uppvärmning. Man skulle hela tiden få bollen av samma person och sen passa vidare till en annan. Vi hade ett tag tre bollar och sen bytte vi håll. Resten av träningen så spelade vi. Claudio hoppade in i ett lag, så vi var en avbytare i varje. Vi körde kortare matcher än vi brukar, så vi orkade hålla upp tempot. Freja stod i mitt lag och vi spelade riktigt bra i början. Freja var riktigt bra och det dröjde länge innan det andra laget lyckades göra mål. Sista matchen vann tyvärr det andra laget. Bra spel från båda lagen och flera snygga mål!

Själv hade jag tänkt träna på Friskis senare, men när Jimmy inte kom hem så hoppade jag över det. Det blev soffan istället och lite sömn till Robin Hood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0