Lårkaka och krossad lilltå

Efter att ha blivit hockeytacklad i straffområdet under matchen, fick jag en rejäl lårkaka på mitt vänstra lår. Väl hemma haltade jag omkring i lägenheten och lyckdes sparka i min vänstra lilltå i soffbenet. Den sprack och det blödde mycket.

Igår hade jag så ont i lilltån, så att jag haltade runt som en gammal tant på jobbet. Jag kände inte ens av låret, eftersom tån gjorde så ont. Konstigt att något så litet kan göra så ont. Jag och Jimmy skulle ut och springa när jag slutade, men det var helt omöjligt. Jag följde istället med honom till judon, som han ska börja på. Efter det åkte vi en runda inlines. De skorna är större och trycker inte på tån. Vi åkte ner till Västra hamnen och tillbaka. En härlig kväll!

Förhoppningsvis ska jag kunna träna senare idag. Tån är bättre, men jag vet inte om den tycker om att vara i en trång fotbollssko!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0