Löptest

Jag hade egentligen tänkt träna Cirkelfys med Jimmy och Elle. Istället fick jag med mig båda två för ett löptest på Stadion. Linda och Micke var också med. Vi fick dela löparbanorna med flera andra som tränade friidrott. Micke tyckte vi skulle köra 30-40 och så blev det. Tidigare har jag bara kört 35-40, som är tiderna för Damallsvenskan. Detta testet kör domarna, som dömer som regionsdomare på herrsidan (div 2-3). Det var bara att ladda för 24 tuffa sträckor. Det kändes att man sprang 5 sekunder snabbare varje 150 m. Jag fick ta i för att hinna. Elle och Jimmy hängde med bra och "vilade" bara en sträcka var. Själv klarade jag det och tror nog jag skulle klara det tuffaste testet (30-35). Micke verkar ha tränat på riktigt bra och det såg ut som han klarade det enkelt. Efter vi var klara körde Micke, Elle och Linda ett lopp, där Micke blev vinnare med väldigt liten marginal. Bra jobbat alla! Härligt att ta ut sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0