RIX FM Festival

Jag och Beckis var på Malmöfestivalen i torsdags. Först blev det mat. Kycklingfilé med champagne- och vit chokladsås med wookade grönsaker. Lite mycket lök, annars var det väldigt gott. Vi tittade sen på RIX FM Festivalen. Först ett uppvärmningsband som spelade populära låtar. Sedan kom Jay Smith, Tove Styrke, Nicke Borg, Sunrise Avenue, Stella Mwangi, Mohombi, Cris Medina och Danny. Många riktigt bra låtar och mycket skrik från tonårstjejer. Bäst var Chris Medina. Kanske inte sången, men tänk känslan när flera tusen sjunger på en sång man har skrivit själv. På vägen hem fick jag närkontakt med några av artisterna. Först mötte jag en minibuss med Chris Medina, Danny med flera och efter kom ett gäng ungdomar springandes. Jag cyklade vidare och utanför Scandic stod sen Chris Medina och fotograferades med flera personer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0