Fullspäckad fredag!

I fredags hann jag med hur mycket som helst. Först var det tvätt. Fem maskiner. Jag var en runda på Willys, efter jag hade hängt upp all tvätt. Jag hämtade sen tvätten och cyklade snabbt till Stadion. Jag hann precis till cirkelgym-passet kl 12. Riktigt roligt pass med Billy som tränare. På eftermiddagen var jag på stan och fixade med julklappar och handlade även på Möllan. Vid halv sju kom Beckis. Vi gjorde Burrito-biffar. Väldigt gott blev det! Vi kollade på idol och handboll. Beckis hade med sig julpyssel, men eftersom det saknades klister i lådan och vi inte hade något hemma, så fick vi ge upp. Tråkigt att Sverige inte lyckades göra några fler mål och slå Danmark. Nu väntar en tuff match mot Frankrike. Idol blev spännande efter omröstningen. Agnes var riktigt bra. Helt rätt att Amanda vann!

Julmys hemma

Lite julmys i köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0