HIT

Igår var det dags för HIT igen. Själv var jag inte alls sugen. Jag kände mig väldigt trött. Det var samma pass som sist. På näst sista stationen körde jag med en 10 kg medicinboll och mina armar tog helt slut till den sista övningen. Bonusen var löpning med vikter. Vi var två lag, så vi körde stafett. Det blev lite rörigt var man skulle och var vikterna skulle vara. Det slutade illa för mig med en krock. Resultatet blev två stukade fingrar och en öm käke. Trots slutet, var passet kul när det väl startade.

Som tur är är det de minst användbara fingrarna som jag skadade, men man blir lite handikappad ändå. Inte lätt att skriva på ett tangentbord med ihoptejpade fingrar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0