Hemma igen!

Skidresan har varit helt underbar! Massor av sol och det enda vi har saknat är nysnö. Skidåkningen gick bra! Ska skriva ett längre inlägg med bilder från Saint Sorlin, så fort jag hinner.

Tyvärr har jag blivit förkyld, som vanligt efter bussresorna med UCPA. Helt täppt i näsan, men annars mår jag bra. Jag var hemma en timme i söndags, innan det var dags för jobb. Igår sov jag bara fyra timmar, men har ändå varit pigg. Jag gjorde en egen special "Biff à la Lindström" till mat, men tyvärr kunde jag inte smaka om den var god eller inte. På kvällen var jag och Elle på Parkmöllan och körde 90 min Ki-Box. Det märks att hon har gjort det innan, för hon slår mycket hårdare än andra tjejer. Dock har hon en bit kvar till Jimmy... Kul pass med uppvärmning, styrka, mycket slag och sparkar och sen nedvarvning och stretching.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0