Fredag

Jag och Linda var och sprang på Stadion på förmiddagen. Uppvärmning och 5x200m. Riktigt jobbigt! Lite bättre väder än det varit dagen innan. Vi tog sen en god lunch på Krua Thai vid Möllan.

Jag, Jimmy, Elle och Peter tränade TMI på Johanneslust klockan 17. Passet bestod av 21-15-9 av tre övningar. Lyft med knäböj med 15 kg för mig, burbees och sit-ups. Trodde aldrig jag skulle orka, men det gick. Vi körde sen jägarstolen i 5 min, men det var bara jag, Elle och Nathalie som orkade. Själv tror jag det är min favoritövrning. Den blir inte ens jobbig. Några killar bröt efter mindre än en minut. Vi körde sen pyramiden med sparkar. Upp till tio och tillbaka. Träningen avslutades med plankan. 1 min x 5 med kort vila mellan. Väldigt jobbigt. Bra tränat av alla, men Peter kämpade på bäst. Kul att se honom på träningen. Hoppas det blir fler gånger!

Jag och Jimmy körde sen ut till Sandby för att jag skulle bli firad av mina föräldrar. Vi fick jättegod mat. Toast till förrätt, kött i ugn till varmrätt och jordgubbstårta till efterrätt! Jag fick också en present. Ett sjukvårdskit, som kan vara bra att ha till vår Frankrike-resa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0