Inte många rätt...

I lördags blev det först en runda runt Pildammsparken med Linda, medan Jimmy var på crossfiten.

Klockan 18 träffade vi Rikard, Sofie, Max och Peter på O'Learys. Bowlingen var full fram till 22.30, så vi fick se hur kvällen utvecklade sig. Vi beställde först dricka. Sen väntade vi och väntade. Till slut fick vi be om att få beställa mat. Själv blev det en burgare. Sedan väntade vi, väntade och väntade. Efter väldigt, väldigt lång tid så kom maten. Sofie fick vanligt bröd till sin burgare, trots att hon hade sagt att hon inte tål gluten. Jimmys pommes och chilismör dök inte upp, så vi fick fråga efter det. Vi blev erbjudna gratis efterrätt, efter alla problem. Maten var god, som tur var. Till efterrätt skulle det bli Banana Split. Även denna gång blev det en lång, lång väntan. Max lyckades få tag på en bowling-tid vid 22. När vi kom tänkte vi att vi inte skulle vara där så länge, men nu var det inte lång tid kvar. Vi beställde in några drinkar. När vi äntligen var klara, lyckades servitrisen välta ut ett tomt glas i soffan och krossa ett på bordet.

Vi tog oss sedan bort till bowlingen. Killarna hade svårt att hitta skor, då det var helt slut i storlekarna 41-47. Rikard valde då ett par i storlek 50. Skulle de ändå vara stora, så kunde de lika bra vara extra stora. Vi spelade i 1,5 timme. Två rundor var plus lite till. Problemen fortsatte och bommen stannade nere tre gånger. Själv var jag urusel och många klot gick rakt i rännan. Sikta kunde jag absolut inte. Jag lyckades i alla fall avsluta första rundan med en strike och fick 75 poäng. Den andra rundan gick lite bättre och jag slutade på 89 poäng. Rikard vann båda rundorna. Sofie var riktigt bra med första rundan, men i andra lyckades jag slå henne. Jimmy och jag får ta och öva, för så här dålig kan jag inte vara. Trots det mindre bra spelet, så blev det en bra avslutning på kvällen.

Rikard valde de små skorna...Sofie inledde starkt!Peter och Rikard
Jimmy har snygg stil!JagPeter har tungan utanför munnen, för att få till det med vänster...

Kommentarer
Postat av: Mikael

Vi får ta en match någongång, ;). Lättare att få platts på big bowl kanske? Antar att ni var på Entre.

Kram

2011-11-30 @ 00:40:38
Postat av: Helena

Det tycker jag vi kan göra! Om inte min formkurva stiger rejält, så blir det en enkel vinst för dig! Vi var på Entré.

2011-11-30 @ 05:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0