Frivecka

Jag slutade mitt sista nattpass i söndags morse. Hade tänkt att träna med Jimmy på TT kl 12, men hörde hur det ösregnade och kände mig väldigt trött. Somnade igen och vaknade piggare.

På eftermiddagen åkte vi ut till Hököpinge. Vi hämtade Jimmys mormor på vägen. Det bjöds på väldigt god grillad fläskfilé. Till efterrätt blev det äppelpaj med vaniljsås. Inte helt fel det heller.                                           

I måndags var det dags för HIT på Helenholm. Samma pass som tidigare. Svettigt och jobbigt. Avslutningen var löpning, där det gällde att jaga det andra laget. Vårt lag vann båda rundorna!               

Igår tog jag tåget till Stockholm. Mulet och blåsigt. Inte alls avundsjuk på min bror som är i Egypten och tar dykcertifikat. Två andra kompisar är i Turkiet. Hade inte varit fel med lite värme. Ska dock inte klaga. Jag har det bra hos Anneli. Igår gjorde vi hamburgare och kollade en massa på tv.                                                 

Idag blir det en löprunda. Anneli har redan lovat att hon inte ska komma med några ursäkter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0