Cirkelgym x 2 och vattenjympa

I söndags var jag inte pigg när jag vaknade. Konstigt nog verkade Jimmy vara det. Han skulle till Tyskland med jobbet och gick upp redan klockan 8. Själv skjutsade jag honom till jobbet. Efter många om och men bestämde jag mig för att åka och träna cirkelgym på station. Det var skönt under tiden och efteråt.

I måndags var jag och Kajsa på cirkelgym på Heleneholm. Elle hoppade av. Jag och Kajsa kämpade på och kunde göra det mesta.

Igår var det dags för vattenjympa på eftermiddagen. Skönt och avslappnande pass. Jag har börjat känna mig förkyld, men vattenjympan känns bara skön i det varma vattnet. Ikväll blir det vattenjympa för gravida med Kajsa.

Jag jobbar nu mina två sista nattveckor. Känns konstigt att jag snart inte ska jobba på jättelänge. 10 nätter kvar bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0