Effektiv

Att bara gå hemma och inte göra något känns onödigt. Igår hann jag med att dammsuga lägenheten och torka vasken. Jag var sen på Emporia för första gången. Väldigt mycket affärer. Hittade de sista julklapparna och handlade mat. På vägen hem köpte jag lite frukt och ägg på Möllan. Jill hade blivit sjuk, så hon och Linda kom inte på julbordet. Istället tog vi med oss Peter. Det var mycket folk på Ikea, men inte speciellt lång kö till maten. Ganska mycket att välja mellan och många goda saker. Vi träffade en hel del folk som vi kände, som också passade på att äta julbord. Vi handlade sen lite saker, bland annat en byrå till lillens saker. På vägen hem åkte vi via Gripens nya anläggning. Väldigt stort och snyggt! Tror Jimmy kommer att trivas där!:)
 
Idag ska jag slå in julklappar, handla lite mat, tvätta, göra paj och så blir det vattenjympa ikväll. Sista passet för i år och sen börjar det inte förrän 7 januari. Får se om jag kan gå då eller inte. Det blir mitt 30:e pass. Jag har varit en flitig vattenjympabesökare i höst!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0