Inte en aning om vad snart skulle komma!

Vattenjympan med Elle i torsdags gick bra! Härligt att kunna träna och känna sig lätt!
 
I fredags var jag först i Lund och köpte ett skötbord som jag hade hittat på blocket. Sedan var jag i Sandby och pappa klippte mig. Vi hann även med att fika och sen kom mamma hem från jobbet och jag stannade en stund till.
När Jimmy kom hem, så gick vi och lade oss en stund. Själv skulle jag hoppa in och jobba extra på natten, men mest var det för Jimmys skull, så han skulle orka se hela Hobbit. Peter dök upp vid halv åtta och vi cyklade in till stan. Filmen kändes inte som den var tre timmar. Inte min favoritfilm, men väldigt välgjord och spännande. Jimmy imponerade och var vaken hela bion. Två gånger misstänkte jag att han höll på att somna, men det var när han ryckte till för ett eldklot och något annat läskigt som kan rakt emot honom.
 
Jag sov halva lördagen efter nattens jobb. På eftermiddagen var vi på Mobilia och köpte näsdroppar till mig och presentkort på Stadium till Tobbe som fyllde år. Vi åkte ut till Hököpinge och grattade honom. Vid 17-tiden körde jag till Hyllie och hämtade min bror, som kom hem från Zürich. Vi åkte till Sandby och fick mat. Anneli kom senare på kvällen, men själv var jag så trött så att åkte hem vid åtta och somnade innan nio.
 
Mitt i natten vaknade jag och hade ont i magen. Tänkte inte så mycket mer på det, men hade lite svårt att sova. På söndag förmiddag cyklade jag och Jimmy till Gripens nya ställe. Jimmy körde ett crossfit-pass och jag räknade hans repetitioner. Jag kände lite värkar i magen, men inte alls så farligt. Vid halv tre träffade vi Beckis på Triangeln. När vi cyklade dit, hade det börjat snöa. Vi gick och letade matställe i snöovädret och till slut blev det Bright Bar & Grill. Själv var jag inte så hungrig och eftersom jag var så förkyld, så kände jag ändå inte smaken av något. Jag och Beckis åt en pastarätt och Jimmy slog till med förrätt, varmrätt, kaffe och efterrätt. Vi satt kvar och snackade lite och sen gick vi en runda inne på Triangeln. När vi skulle hem hade snöandet avtagit och det gick hyffsat att ta sig fram på cykeln. Jag kände mig trött och hade fått värkarna oftare och oftare. Vi hade egentligen tänkt hälsa på Jimmys pappa, men hoppade över det och det visade sig att han inte ens var i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0