Skön helg!

I lördags började dagen med glöggmys hos Celia vid halv fyra. Det var mycket folk och det bjöds på massor av godsaker. Vid femtiden gick jag hem och Jimmy hade gjort sig klar.

Vi tog oss till Chandelier och det var inte varmt ute. Peter skulle få sin 30-årspresent och han hade med sig Stephanie. Stället kändes sådär, men maten var riktigt god. Vitlökssvampar till förrätt, fläskfilé med pommes och bearnaisesås till varmrätt och chokladkaka med vispgrädde till efterrätt. Efter maten cyklade vi till Celia igen. Alla hade gått hem och Celia såg inte så pigg ut. Det blev några lussekatter och skumtomtar. Själv blev jag också riktigt trött, så vi gick hem en stund senare.

I söndags bjöd Linda och Jill oss på frukost på Systrar och bröder. Mysigt stället! Mycket att välja mellan och pannkakorna var nog godast! Vädret var inte det bästa och man såg ingenting. Vi hade tänkt köra till träningen i Harlösa, men ångrade oss i bilen. Det kändes som vägarna inte var bättre ute på landet. Istället hämtade vi Tobias och åkte ut till Jimmys mamma. Vi kollade lite på tv och Jimmy hjälpte till att skotta snö. Det blev sen kyckling med couscous till mat. Gott! Vi var hemma vid 18-tiden och jag påbörjade sen min sista jobbvecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0