TV-kändis

I fredags åkte vi tidigt till Sandby. Jimmy skulle hjälpa till på Lundaspelen. Egentligen skulle jag och Jimmy ha varit där hela dagen, men det blev lite ändrade förutsättningar på julafton. Natten gick inte riktigt som vi planerade. Vår lilla dotter ville ingenting och skrek nästan hela tiden mellan 22-5. Så synd om henne och kanske lite synd om grannarna också. Vi var i alla fall väldigt trötta när vi skulle åka, medan hon äntligen sov gott. Anneli hann träffa Malva på morgonen, innan hon tog tåget tillbaka till Stockholm. Vi åt lite frukost/fika, innan Jimmy åkte ut till Lundaspelen i Revingehallen. Själv låg jag och vilade på förmiddagen, men hade svårt att somna. Malva sov och sov och sov. Vid elva var jag tvungen att väcka henne, för att hon skulle få mat igen. Vi gick sen en premiärtur med vagnen. Malva sov så sött och min mamma träffade en del folk som hon stolt visade upp sitt barnbarn för. Det blev fika när vi kom hem och även Jimmy dök upp. Det hade gått bra på cupen och han berättade att tv hade varit där och filmat. Malva hade fått ett paket av Pernilla. Det var en body med texten: If you think I'm cute you should see my mum. Perfekt! Den kommer hon få använda mycket, när hon växt i den!:) Vi åt julmat innan vi åkte hem på eftermiddagen. Det blev inte mycket gjort resten av dagen, men vi hann se Jimmy på tv på rapport. Emma såg ut att sköta sitt jobb och Jimmy satt och klappade sig på magen. Lite efter 20 gick vi och lade oss. Det blir tidiga kvällar för oss!
 

Kommentarer
Postat av: agnetha ögren

Hej!
Jag bara njuter när jag tittar på de inlagda bilderna.
Kram
Agnetha

Svar: Det kommer snart fler söta! Hon har fått en klänning hon ska ha ikväll på nyårsfesten också!:)
Helena

2012-12-31 @ 11:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0