2 löppass!

Igår var jag först med på Friskis jogg/medel klockan 18 på Stadion. Det var ett ganska lugnt tempo i början, men efterhand blev det jobbigt. Joggingen varvades med trappträning, intervaller och styrka. Riktigt kul och jobbigt pass! Roligt att träna tillsammans med andra.

Jag hoppade över stretchingen och mötte Linda vid 19. Vi joggade ett varv runt Pildammsparken. Sedan körde vi 8 ruscher i en backe två gånger. Passet avslutades med sidhopp och spurt och backlänges och spurt. Efteråt var jag riktigt törstig och det kändes att jag hade sprungit mycket.

När jag kom hem hittade jag en överraskning i köket. Jimmy hade köpt sushi till mig. Han är så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0