Domarträning

Igår fick jag hoppa in och jobba på min frivecka. På kvällen var det dags för årets första träning med Malmö fotbollsdomarklubb. Det var jag och 15 killar. Det var lite jobbigt för dem att jag var där, för varje gång de sa: Bra jobbat grabbar, så kom "och tjejen" en stund efter.:) Vi började att springa runt under läktaren. Massa olika övningar och uppvärmningen avslutades med att springa upp och ner på en bänk. Vi körde sen några långa ruscher. Därefter var det styrka. Benen och magen fick jobba mest. Passet avslutades med löpning i en minut och aktiv vila i en minut. Detta upprepades sex gånger. Riktigt kul pass och jag tyckte jag hängde med bra. Som det ser ut nu så kommer jag kunna vara med flera torsdagar på rad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0