Förkyld!

Min förkylning vill inte släppa, men det känns som jag har blivit lite bättre i alla fall. Igår var jag och dömde p10 i Skånecupen. De sista gruppspelsmatcherna, en åttondelsfinal och en kvartsfinal. Några riktigt spännande matcher och det skiljde mycket på tempot mellan matcherna.

På kvällen skulle jag och Jimmy tränat HIT. Det känns inte som det optimala passet när man inte mår hundra. Istället följde jag med och tittade på en del av passet. George hade gjort ett nytt och det såg ut att vara väldigt jobbigt. Nästa vecka får jag förhoppningsvis prova!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken fin blogg !

Haft en bra dag ~

2012-01-03 @ 18:59:54
URL: http://fridisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0