Dalsjöfors GoIF - Linköping Kenty DFF

Sista matchen som domare innan sommaruppehållet. Jag har kvar en match som 4:e domare. Jimmy var snäll och följde med mig upp till Borås. Han körde hela vägen upp, medan jag vilade. I Borås släppte han av mig vid Borås Arena. Han åkte vidare för att hälsa på någon han jobbat med för något år sedan. Vi fick inviga det nya konstgräset som precis var lagt. Det var serieledarna mot de som låg sist i Söderettan. Det tog en kvart innan hemmalaget tog ledningen och i paus stod det 4-0. I andra halvlek började det regna. Linköping Kenty höll emot bra och det var först på övertid som Dalsjöfors gjorde två mål till. På vägen hem turades vi om att köra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0