Anneli på TT

Igår på förmiddagen var det träning med TT och jag hade lurat med mig Anneli. Jimmy har väldigt mycket problem med pollen och hoppade över träningen. Själv hade vi ju match senare på dagen, så jag körde inte hårt. Klockan 10 var det samling på Vanna beach. Många dök upp. Vi körde först uppvärmning. Passet var 3 burpees, 6 armhävningar och 9 fällkniven och sen skulle man springa fram och tillbaka till första lyckstolpen. Detta skulle upprepas i 30 minuter fram till den tionde lyckstolpen och sen skulle man gå nedåt igen. Nästan alla satte igång med maxtempo, men själv "fuskade" jag. Jag hade knappt någon puls och gjorde lite mindre av övningarna. I slutet sprang jag ifatt Anneli och vi avslutade precis lika. Anneli jobbade på bra och kul att jag hann träffa henne. Det var soligt, men kallt i vinden men det kändes som det blev varmare under tiden.

Anneli efter passet

Stretching efter passet

Efter passet hade jag riktigt otur, när jag tappade mobilen. Jag skulle dämpa fallet med foten, men istället studsade mobilen ner i en smal springa i bryggan och hamnade 20 cm ner på några stenar. Springan var alldeles för smal för att få ner handen. Efter mycket jobb och pillande med en påse, så tänkte vi ge upp och ringa Jimmy så han kunde komma med en såg. Då kom Marcus med ett tips, om det gick att komma under. Jag hittade ett litet hål och efter mycket besvär nådde jag fram och fick äntligen tag i mobilen.

Det lilla håletPå väg utDet går sådär...Nästan uteÄntligen ute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0