Frivecka

I onsdags hann jag med en träning på Friskis. Cirkelfys. Alltid skoj! Den här gången var det inte lika jobbigt som sist och jag slapp träningsvärk.

På eftermiddagen cyklade jag drygt 3 mil på Jimmys cykel. En härlig runda förbi Torup.

Matchen på kvällen har jag redan skrivit om.

På torsdagen var jag på jobbet hela dagen. Först utbildning på förmiddagen och på eftermiddagen var det avdelningsmöte.

På kvällen var det fotbollsträning i Hardeberga. Härligt väder och vi var 22 stycken. Nytt rekord! Uppvärmning, där hälften är i mitten och de andra i en ring runt. Vi hade sen en uppspelsövning med inlägg och avslut. I slutet spelade vi på stor plan och allra sist blev det snabba fötter. Efter träningen var det fika i klubbstugan.

På fredagen tränade jag cirkelgym mitt på dagen. På kvällen blev det grillning. Jag började grilla, men efter att ett gäng killar kom förbi och kastade vattenballong på mig, så tog Jimmy över. Vi hyrde film och kollade på Simon och Ekarna. Jimmy slog nytt rekord och var vaken till 22 på en fredagkväll.:)

Kommentarer
Postat av: Mikael

Haha, vad har ni för ligister i erat område :D Vågade dom inte kasta på Jimmy eller?

2012-05-07 @ 09:51:26
Postat av: Helena

Några riktiga busar. Kanske 7 killar som snart ska börja högstadiet. De blev väl rädda för mig, så de vågade inte sig tillbaka...;)

2012-05-07 @ 13:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0