Sjuk? och härlig insats av u-laget

Igår hade jag ont i huvudet hela dagen och efterhand började jag få ont i halsen också. Hoppas verkligen det går över, för jag vill inte bli dålig. Jag bokade av HIT och sov i två timmar innan jobbet.

På jobbet fick jag väldigt roliga nyheter från u-laget. Vinst med 6-1 mot IK Pandora. Vi spelade med Julle - Jessica K, Jessica N, Emma G, Sandra E - Kajsa, Olle, Pernilla, Stephanie - Fanny, Rebecka. Hanna och Maggie började på bänken. Vi hamnade tidigt i underläge, men Pernilla kvitterade snabbt på straff. Innan halvleken var över ledde vi med 3-1 efter mål av Stephanie och Fanny. I andra halvlek gjorde Fanny tre mål till och det blev seger med 6-1. Riktigt bra jobbat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0